2013. július 16., kedd

13.Fejezet~ Vásárlás ^^

Sziasztok. Mivel telefonom van most csak, gépem nincs itt, ezért képeket sem tudok beilleszteni a szöveg közé, majd ha otthon leszek beleteszem azokat is a fejezetbe, tehát jövő héten nézegessétek majd vissza ezt a részt.
Egyébként ezt a fejezetet most írom másodszorra, mert a drágalátos testvérem kitörölte az egészet egy gomb nyomással, mentés előtt...
Mindegy, jó olvasást nektek, a következő részre holnap után számítsatok.

*Liz szemszöge

Kiléptünk a házból és gyalog indultunk a városba.
-Fiúk? Kapucni, napszemüveg?- szóltam rájuk.
-Jobban élveznéd a vásárlást, ha be lennénk bugyolálva?- kulcsolta össze ujjainkat Harry.
-Nem, de mi van ha egy csomó rajongó fog körbe venni titeket?
-Akkor megmondjuk, hogy a barátunkkal szeretnénk tölteni a szabadidőnket, ezt tartsák tiszteletben- mondta hátrafordulva Louis. Ő legelöl beszélgetett Zayn-nel, mögöttük Niall és Liam vitatják meg az élet nagy relytéjeit, mi meg Harry-vel hátul sétáltunk. Pár perc múlva Zayn telefonja csörrent meg és így szólt hozzám:
-Liz van nálatok otthon valaki?
-Igen, Olga, de ő alszik, azt hiszem, miért?
-Mert a ti számotokról hívnak.
-Hangosítsd ki!- utasítottam, majd mindenki körbe állta a készüléket.
-Halló?- szóltam bele.
-Én vagyok az, Cameron, hol vagytok?- hallottuk meg Cam kétségbe esett hangját.
-Figyelj, kijössz a házból és egyeneseb kell csak jönnöd, oké?
-Öhm... Igen, hamarosan ott vagyok- ezzel bontotta a vonalat.
-Nézzétek, ott egy pad!- mutatott az út másik felére Lou.
-Nézd Louis, ott is fog maradni üresen, mert nem fogunk ráülni, mert nagy valószínűsséggel, nem fog megtalálni minket Cam- hívta fel szeles barátunknak,a figyelmét Liam- Egyébként, ott is van egy pad!- mutatott kb. tíz lépéssel mögénk.
-Akkor üljünk oda!- és azzal a lendülettel Harry el is indult, csak azt nem vette észre, hogy még mindig fogja a kezem, így én is futva közelítettem meg a padot. Leült, és belerántott az ölébe. Mellénk Louis ült, mellette Zayn, aztán Liam és Niall. Jól elbeszélgettük az időt, és amikor Liam a teknősökről kezdte volna eszmefuttatását, akkor érkezett meg Cam.
-Na, hova is megyünk?- érdeklődött.
-Lizzy-nek vásárolni- hallottam magam mögül "A" hangot.
-Így van úgy, hogy induljunk is, mert már kíváncsi vagyok melyik boltba megyünk be- mondtam, közben Harry-t meg Louis-t próbáltam felhúzni álló helyzetbe. Majd a többiek is feltápászkodtak, és mentünk is tovább.
Egy olyan butikba léptünk be, ahol az eladókon kívül senki sem volt. Szokás szerint Lou megint elkezdett "parancsolgatni", hogy mindenki fogjon egy kosarat, és öt perc múlva találkozunk a próbafülkéknél.

*Harry szemszöge*

-Na gyerekek, mindenkinél legyen egy kosár, és öt perc múlva találkozzunk a fülkéknél!- szólt Lou, és amennyien voltunk, annyi felé váltunk szét. Amikor megtaláltam azt, amit Liz-nek szántam, szólt Liam, hogy előbb beszélt Josh-sal, hogy négy óra múlva érkezik a gépe. Odahívtuk a többieket (mármint csak a srácokat), és megbeszéltük, hogy Liam és Zayn kitakarítják a lakást, Niall és Louis elmennek a reptérre. Én meg Lizzy-vel fogom tölteni a délutánt úgy, hogy jövök még eggyel a srácoknak. Aztán mindenki visszament oda, ahonnan jött. Én meg odamentem a fülkékhez, ott találtam egy széket, és leültem. Két percen belül odaszállingózott Niall, Liam és Zayn. Lou és Liz pár pillanattal később jöttek. Én közben rádobtam egy felsőt a kosaram tarralmára, ne hogy a többiek meglássák, mit találtam.
-Srácok, mit találtatok?- kérdezte Liz csípőre tett kézzel.
-Először én! Én, én, én!- visongott Louis.
-Oké, oké, nyugi- állította le Lizzy.
-Hoztam neked egy piros nacit, és egy csíkos felsőt. Gyerünk, siess! Kíváncsi vagyok hogy‘ áll rajtad!- lökdöste be Liz-t az öltözőbe. Pikk-pakk átöltözött.
-Na, milyen?- kérdezte. Mindannyian eleresztettünk egy nagy "Húú"-t. Nagyon jól nézett ki. Lou után Niall mutatta meg, mit talált. Egy neonpink cipőt mutatott Liz-nek. Ez is jól mutatott lábán. Majd Zayn egy fekete táskát adott oda Liz-nek. Nagyon tetszett neki.
-Mi elmegyünk kifizetjük ezeket, addig Liam, te is mutasd meg Liz-nek, hogy miket szedtél össze!- szólt Lou.
-Oké!- válaszolt Liam és kikapott a kosarából két pulcsit. Egy bajuszosat és egy Sponga Bob-osat. Ezek is jól álltak neki. Komolyan nincs olyan, ami neki ne állna jól. A fiúk gyorsan visszajöttek és végre az én is megmutathattam a szerzeményeimet:
-Lizzy, menj be a fülkébe, és majd beadom a dolgokat- azzal behúzta a függönyt és dobáltam be neki a cuccokat. Közben a fiúk alig bírták visszatartani a nevetésüket.
-Harry Edward Styles!- húzta el a függönyt Lizzy, kiabálva- Komolyan gondolod, hogy ezeket felfogom venni?!- lóbálta meg a csipkés melltartókat.
-Igen, szerintem jól állna- vigyorogtam. Ő pedig higadtan és egy bosszúszomjas mosollyal megszólalt:
-Oké, felpróbálom őket, és majd ésn eldöntöm, hogy jól állnak-e. Oké?
-Nem!- bigyesztettem le az ajkaim. Zayn is ezt tette, és ez elég fura volt, mert a srácok nem csinálták...
-De igen, és nincs leskelődés!- mutogatott az ujjával, és bement a fülkébe. Amikor öltözött ilyeneket mondott, hogy "Ó, milyen jól nézek ki!, Nagyon szexi!". Nem bírtam ki, és bekukucskáltam. Liz észre vett, és rákoppintott az orromra. Én elmosolyodtam és visszaültem a helyemre. Amikor Lizzy végzett, és kifizettünk mindent, a fiúk balra, mi Lizzy-vel jobbra indultunk.
-Sziasztok srácok! Majd szóljatok Josh-nak!- fordultam hátra a fiúkhoz.
-Öhm... Sziasztok. És köszi, hogy haza viszitek a cuccokat!- fordult meg Liz is, de ezt a fiúk már nem hallották. Aztán rám nézve folytatta- Harry, most hova megyünk? Kérlek ne legyél olyan titokzatos- mosolygott.
-A Starbucks-ba. Megbeszéljük a programot- kulcsoltam össze az ujjainkat. Az igazat megvallva egy kicsit hűvös volt, egy szál póló ban nem a legjobb ősz elején. Lizzy-n is csak egy felső volt, így inkább átkaroltam.
-Milyen programot?- nézett fel rám.
-Ja, hogy elfelejtettem mondani, hogy randizunk? Hopsz, kiment a fejemből- néztem le rá...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jooo lett:3 alig varom a kovit<3
    Lilla

    VálaszTörlés
  2. <3<3<3 alig vároooom már a kövit!!!!!;)

    VálaszTörlés
  3. Tudom, azt írtam, holnapután lesz rész, de lehetségés, nem biztos, de nagyon valószínű, hogy holnap hozok fejezetet, mert lesz időm. :]]

    VálaszTörlés